czwartek, 26 kwietnia 2012

Kolejny dzien. Nic jak na razie nie zapowiada sie, ze cos sie zmieni.. Wczoraj zdalam bardzo dobrze test z niemieckiego (w trakcie rozmowy telefonicznej, tak mnie testowali), wiec moze w maju juz wyjade do Niemiec do pracy... Dzisiaj musze zalatwic jeszcze duzo spraw takich tam urzedowych, i wieczorem mam spotkanie z ksiegowa, i juz ostatni moment, zeby oddac moje zeznanie dochodowe za 2011. Ciagle obserwuje jakie przemiany zachodza we mnie , wewnatrz, ale nic nie robie.. tylko obserwuje.. Musze pracowac nad pozytywnym mysleniem (bo na razie to jest negatywne) i ... pokochac siebie... Wczoraj czytalam na FB u znajomej taki fajny tekst o milosci do samej siebie.. Niby to wszystko wiem, rozumiem, ale nie moge w tym momencie tego zastosowac... Obudzilam sie dzisiaj o 4.30 i czulam zimny pot na ciele.... ze strachu...

4 komentarze:

  1. Witam serdecznie :) Znalazlam Twoj blog calkiem przypadkiem ,choc mowi sie ,ze ich nie ma:)mianowicie na FB ,gdzies w jakims komentarzu u Jarego zobaczylam nazwisko Anna Gawronska i zaczelam myslec intensywnie -skad ja znam to nazwisko?Jestem ze Szczecina i bylam zwariowana fanka OZ ,Mialysmy z innymi zwariowanymi fankami ,Fan Club- Filia Szczecin ok 30 -lat temu i byc moze wlasnie stad ta znajomosc nazwiska. Zaintrygowana , weszlam w jej znajomych i tam Ciebie znalazlam .Mysle ze masz wyjatkowo ciekawa osobowosc .Masz swoja pasje -taniec ,robisz to co kochasz i na pewno jestes szczesliwa.Dlaczego pisze do Ciebie?Napisalas ,ze przeczytalas tekst o milosci do samej siebie,ze niby wszystko rozumiesz,ale nie mozesz teraz tego zastosowac,ze sie boisz budzac sie nad ranem...Chcialabym polecic Ci goraco blog Ewci-http://surowadieta.blogspot.co.uk/ Dziewczyna cudownie opisuje swoja droge do pokochania siebie . Wspolnie z Ania (innego bloga) prowadzi rowniez Spectrum rozwoju w Radio na Fali,gdzie w jednej z audycji interaktywnej duzo jest o milosci do siebie samego .Mam nadzieje ze choc troszke pomoge .Serdecznie pozdrawiam i bede czekac na kolejne posty:)Ewcia pisze w swom blogu ze 1 krokiem do pokochania i poznania siebie jest pisanie ,Ty zrobilas juz ten krok...trzymam kciuki i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. prosze bardzo :)

    ps super pomysl z kanalem kulinarnym A wiesz ,ze Ewcia i Ania maja tez swoje filmiki ,koniecznie musisz je zobaczyc :)
    POzdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anka Gawronska byla moja przyjaciolka w tamtych czasach :) Ja tez bylam fanka OZ :) Moze sie znamy ? Mam tez na imie Marzena (Rada to moje drugie imie :)

    OdpowiedzUsuń